REKLAMAČNÍ ŘÁD PEVNÝCH PALIV
1. Kupující má právo nekvalitní zboží odmítnout – reklamovat
– to může učinit telefonicky nebo osobně.
– k reklamaci se provede zápis ve složce
2. Reklamování naměřeného množství
– musí kupující oznámit ihned po doručení zboží, pokud se zjistí neoprávněnost reklamace uhradí náklady spojené s přeměřením
3. Reklamaci na zjevné vady
– oznámí kupující ihned při dodávce nebo do 10 dnů
4. Reklamaci skrytých vad
– oznámí kupující do 6 měsíců
5. Při reklamaci vad
– umožní zákazník odběr směsného vzorku a prohlídku prostoru skladování
– k těmto úkonům se provede zápis
– vzorek se předá k posouzení Výzkumnému ústavu pro hnědé uhlí a.s. v Mostě
6. V případě uznání reklamace
– poskytneme přiměřenou slevu s ceny dodaného paliva nebo palivo odebereme zpět a nahradíme bezvadným
– záruku držíme na palivo námi dodané, správně skladované, nesmísené se zbytky starého nebo jiného paliva
Tento vzorový řád platí pro prodej paliv Jenny Jan Šebesta a vychází z Obchodního a Občanského zákoníku ČR
Kontaktní osoba: Jan Šebesta (tel.: 603 52 47)
Zpravoval: Jan Šebesta